beautiful love -- sophie milman

24 Mart 2011 Perşembe

Bugün 24 Mart

ve haliyle yepyeni bir gün. Saat 6'nın ayazında AŞTİ'ye ulaşmanın hazzı bir yana, odaya geldiğimde kapının kitli ve anahtarın kilitte unutulmasından ötürü ikinci orgazmı da yaşadım.

Bilgisayarı açtım, maillerime baktım. Kapatmadan bir de bloguma bakayım açılmış mı derken arkaplanda en son koyduğum(ne zaman olduğunu bile hatırlamıyorum) parça çalmaya başladı.

Şimdi taşlamam geliyor, bre insanlar, hep deyip duruyorsunuz ki bir şeye yasak konursa daha çekici olurmuş da ilgi artar, kullanıcısı heveslenirmiş. Hayır efendim, bugün Blogger'a uygulanan yasak kalktı ama bak bakayım hiç yazı yazasım var mı? Zaten kapalıyken de aklıma gelmiyordu pek..

Keşke tüm interneti bana iki günlüğüne yasaklasalar da artık Ekşisözlük ve Hotmail'e(evet, Gmail'e bir türlü alışamadım) de girmesem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 düşünce 1 söylem