beautiful love -- sophie milman

1 Şubat 2011 Salı

şubat çaldı kapıyı!

            evet şuan 1 şubat. çok mutluyum ben. şubatı severim çünkü, sadece doğduğum ay olması sebebiyle değil ayrıca gün sayısıyla, 4 yılda bir farklılaşmasıyla da en ilginç bulduğum aydır kendisi.
          niğdenin enteresan havasıyla girdik şu güne. birkaç gün önce yağdı kar, oh ne güzel çıkcaz kar oynuycaz, yuvarlancaz diye sevinirken, gel gör ki hava şu anda güneşli, karlar eriyor, nispet yapıyor hava bize sanki. daha kar bile oynayamadım.
          ankarayı özledim ben. memleket olayı hikaye oldu benim için artık sanırım. ankarada daha mutluydum ben. burda mutsuzum demiyorum ama yapcak bişey yok, sıkıntılardayım.
          spartacus 2. sezonu izlemeye başlamıştım, çabuk mu sıkıldım nedir, dura dura izliyorum. 51 dakikalık dizi oldu benim için 2 saat. umarım biter. alias'ı da bitirdim, içimde bir boşluk oluştu. hüzünleniyorum. J.J. Abrams'a bir ricam olcak, umarım bikaç sezon daha çekersin bunu. biliyorum 2006da bitti ama olmaz olmaz dememek lazım. :-)
          günlük tadında oldu bu yazı da. günlük yazmaya başlayacaktım güya 2011de, bu isteğimi burda gidereyim olmazsa.
          şubat demişken, aklıma hep en sevdiğim grup olan caanım the killers'ın içinde şubat(february) geçen somebody told me şarkısı geliyor. onu da paylaşmamak olmaz şimdi. sözleri de ayrı bi konu. :-)

Breaking my back just to know your name / Seventeen tracks and I've had it with this game
I'm breaking my back just to know your name / But heaven ain't close in a place like this
Anything goes but don't blink you might miss / Cause heaven ain't close in a place like this
I said heaven ain't close in a place like this / Bring it back down, bring it back down tonight
Never thought I'd let a rumor ruin my moonlight

Well somebody told me / You had a boyfriend / Who looked like a girlfriend
That I had in February of last year / It's not confidential / I've got potential

Ready? Let's roll onto something new / Taking its toll and I'm leaving without you
'Cause heaven ain't close in a place like this / I said heaven ain't close in a place like this
Bring it back down, bring it back down tonight / Never thought I'd let a rumor ruin my moonlight

Well somebody told me / You had a boyfriend / Who looked like a girlfriend
That I had in February of last year / It's not confidential / I've got potential
A rushin', a rushin' around

Pace yourself for me / I said maybe baby please
But I just don't know now / When all I wanna do is try


Somebody told me / You had a boyfriend / Who looked like a girlfriend
That I had in February of last year / It's not confidential / I've got potential
A rushin', a rushin' around (x3)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 düşünce 1 söylem